Korkealuokkaista asiantuntemusta – sinulle muokattu palvelukokonaisuus.
Me olemme asiantunteva ja luotettava taloushallinnon kumppani, jonka avulla sinä voit keskittyä yrityksesi menestykseen.
Hyvin hoidettu taloushallinto tukee yrityksesi toimintaa ja kehitystä. Palvelukokonaisuutemme räätälöidään aina vastaamaan yrityksesi tarpeita ja muuttuvia tilanteita.
Voit valita tarjoomastamme juuri yrityksellesi sopivat ratkaisut – kuten palkkahallinnon-, kirjanpidon ja raportoinnin palvelut, tilinpäätöspalvelut, sekä verotuksen asiantuntijapalvelut.
Vuosien kokemuksella varmistamme, että yrityksesi täyttää lakisääteiset velvollisuudet ja taloustilannetta seurataan täsmällisesti. Vastuu yrityksen taloudesta on aina yritysjohdolla, mutta tarjoamme siihen laadukkaan tuen. Meiltä saat henkilökohtaista tukea yrityksen alati muuttuvassa toimintakentässä.
Kirjanpito- ja veroasiantuntijapalvelut
Palkanlaskentapalvelut
Controller- ja konsultointipalvelut
Sähköisen taloushallinnon ohjelmisto toimii pilvipalveluna. Toimittaessa asiakkaan kanssa samassa tietokannassa taloushallinnon työnjakomahdollisuuksista voidaan sopia joustavasti ja taloushallinnon tieto kulkee lähes reaaliajassa.
Talouden hallinta on tarkkaa ja jatkuvaa, mutta sähköisen taloushallinnon ratkaisut tekevät siitä helpompaa. Palvelumme on henkilökohtaista ja pyrimme aina mutkattomaan yhteydenpitoon.
• Kirjanpidon laatiminen kuukausittain
• Kausiveroilmoituksen laadinta ja lähetys verottajalle
• Tulos- sekä taseraportit
• Tilinpäätöksen laadinta
• Tilinpäätöspalaveri veroneuvontoineen
• Veroilmoituksen laadinta ja lähettäminen verottajalle
• Ostolaskujen asiatarkastus
• Ostolaskujen maksatus
• Myyntilaskujen laadinta ja lähetys
• Erääntyneiden laskujen seuranta ja maksumuistutukset
• Puuttuvista laskuista ja kuiteista ilmoittaminen
Teemme uusille asiakkaillemme tilitoimiston vaihtamisesta vaivatonta.
• Palkkalaskelmien laadinta
• Tulorekisteri-ilmoitukset
• Palkkalaskelmien toimittaminen yritykselle
• Maksettavien kausiverotietojen toimittaminen yritykselle
PALKANLASKENNAN LISÄPALVELUT
• Palkkalaskelmien lähettäminen palkansaajille
• Palkkojen maksatus
• Palkanlaskennan kausiverojen maksatus
• Palkanlaskennan todistuksien laatiminen
• Kelan hakemukset
• Muut yrityskohtaiset palkanlaskennan tehtävät
Avustamme ja opastamme yrityskohtaisissa ratkaisuissa:
• Talouden tarkastelu- ja seurantapalvelut
• Budjetointi
• Yrityskohtaiset sisäisen laskennan raportit
• Yrityksen kannattavuus- ja rahoituslaskelmat
• Yrittäjän ja yrityksen verosuunnittelu
• Osingonjaon verotus
• Oman pääoman muutokset
• Yritysjärjestelyt
• Business Finland sekä ELY rahoituksien avustaminen: rahoituksen hakemisessa, kustannusten seurannassa ja raportoinnissa
Olemme paketoineet suosituimpia palveluitamme helposti hahmotettaviksi ja ostettaviksi kokonaisuuksiksi.
Tutustu palvelupaketteihimme tarkemmin ja tilaa valmiiksi paketoidut taloushallinnon ratkaisut.
Paketti sisältää:
• Ostolaskujen tiliöinnin
• Maksukorttikuittien tiliöinnin
• Kuittien lakisääteisten selitteiden tarkastamisen ja liittämisen maksutapahtumaan
• Mahdollisista lasku-/kuittipuutoksista informoimisen
• Myyntilaskujen viitteettömien tai virheellisten viitesuoritusten kohdistamisen myyntilaskuille
• Arvonlisäveron laskennan ja laskelman ilmoittamisen verohallintoon
• Kuukausittaisen perusraportoinnin: tuloslaskelma ja tase
• Palkanlaskennan kerran kuukaudessa
• Palkkojen lakisääteiset ilmoitukset tulorekisteriin
• Palkkojen maksun sovittuna palkkapäivänä
• Palkkalaskelmien lähettämisen palkansaajille
Sinä:
Tarkastat ja hyväksyt ostolaskut
Huolehdit ostolaskulaskujen maksatuksen
Teet myyntilaskut ja seuraat laskujen maksuja
Huolehdit arvonlisäveron ja työnantajasuoritusten maksuista
PALVELUN HINTA: 490 € + alv / kuukausi
Esimerkkihinta käsittää: 4 henkilöä, 30 ostolaskua, 10 pankkikorttikuittia, 20 myyntilaskua
Paketti sisältää:
• Ostolaskujen asiatarkastamisen ja tiliöinnin
• Hyväksyttyjen ostolaskujen siirron maksatukseen eräpäivien mukaisesti
• Maksukorttikuittien tiliöinnin
• Kuittien lakisääteisten selitteiden tarkastamisen ja kuittien liittämisen maksutapahtumaan
• Mahdollisista lasku-/kuittipuutoksista informoimisen
• Myyntilaskujen viitteettömien tai virheellisten viitesuoritusten kohdistamisen myyntilaskuille
• Arvonlisäveron laskennan ja laskelman ilmoittamisen verohallintoon ja maksuun siirron
• Omaveropalvelun tarkastamisen kuukausittain raportoinnin yhteydessä
• Kuukausittaisen perusraportoinnin: tuloslaskelma ja tase
• Palkanlaskennan kerran kuukaudessa
• Palkkojen lakisääteiset ilmoitukset tulorekisteriin sekä näistä aiheutuvien velvoitteiden siirron maksatukseen eräpäivän mukaisesti
• Palkkojen maksun sovittuna palkkapäivänä
• Palkkalaskelmien lähettämisen palkansaajille
Sinä:
Hyväksyt ostolaskut
Huolehdit, että yhtiön tilillä on rahaa
Teet myyntilaskut ja seuraat laskujen maksua
PALVELUN HINTA: 650 € +alv / kuukausi
Esimerkkihinta käsittää: 4 henkilöä, 30 ostolaskua, 10 pankkikorttikuittia, 20 myyntilaskua
Täysiloiste tarjoaa kattavan tuen yrityksesi taloushallintoon
Palvelupaketti sisältää kattavat palvelumme talouden hallintaan ja raportointiin – laskutuksesta palkanlaskentaan ja verotukseen. Saat välitilinpäätöstasoisen raportoinnin kuukausittain.
Yhtiöllä oltava käytössään tai otettava käyttöön sähköinen Procountor -taloushallintojärjestelmä. Avustamme ympäristön avauksessa ja käynnistämisessä.
Valitse Täysiloiste, kun haluat keskittyä liiketoimintasi pyörittämiseen ja ulkoistaa taloushallinnon toiminnoista mahdollisimman paljon.
Paketti sisältää:
• Ostolaskujen asiatarkastamisen ja tiliöinnin
• Hyväksyttyjen ostolaskujen siirron maksatukseen eräpäivien mukaisesti
• Maksukorttikuittien tiliöinnin
• Kuittien lakisääteisten selitteiden tarkastamisen ja kuittien liittämisen maksutapahtumaan
• Mahdollisista lasku-/kuittipuutoksista informoimisen
• Myyntilaskujen laatimisen asiakkaan ilmoitusten mukaisesti ja lähettämisen asiakkaille
• Myyntilaskujen viitteettömien tai virheellisten viitesuoritusten kohdistamisen myyntilaskuille
• Arvonlisäveron laskennan ja laskelman ilmoittamisen verohallintoon ja maksuun siirron
• Välitilinpäätöstasoisen kirjanpidon laatimisen kuukausittain (kulujen kohdistaminen oikealle kuukaudelle, poistojen laskeminen, verojaksotus, yms.)
• Ennakkoverojen riittävyyden tarkastelun
• Kuukausittaisen perusraportoinnin: tuloslaskelma ja tase
• Palkanlaskennan kerran kuukaudessa
• Palkoista lakisääteiset ilmoitukset tulorekisteriin sekä näistä aiheutuvien velvoitteiden siirron maksatukseen eräpäivän mukaisesti
• Palkkojen maksun sovittuna palkkapäivänä
• Palkkalaskelmien lähettämisen palkansaajille
Sinä:
Hyväksyt ostolaskut
Huolehdit, että yhtiön tilillä on rahaa
PALVELUN HINTA: 1100 € + alv / kuukausi
Esimerkkihinta käsittää: 4 henkilöä, 30 ostolaskua, 10 pankkikorttikuittia, 20 myyntilaskua
Paketit eivät sisällä:
Tositepuutteista aiheutuvaa työtä
Maahantuonnin laskujen lisätyötä
Maksuhuomautuksista aiheutuvaa työtä
Selvitystyötä
Konsultointia
Palkanlaskennan lisäpalveluita
Tilinpäätös ja veroilmoitus laskutetaan erikseen
Taloushallinnon ohjelmiston kustannuksia
Yhtiöllä oltava käytössään Procountor-sähköinen taloushallinto.
Ohjelmiston kiinteä kuukausimaksu edellä kuvatulle yritykselle n. 90 € + alv/kk.
Avustamme ympäristön avauksen ja käynnistyksen vaivattomaksi!
Täydennä talouden valosi CristalliKatseella.
Liiketoimintasi kuukausittainen tarkasteluhetki. Saat yrityksesi luvut ja taloudellisen tilanteen valmiiksi pureskeltuna. Pienelle yritykselle suunniteltu ajansäästöllinen kokonaiskatsaus yrityksesi talouteen.
Yrityksesi luvut ja taloudellinen tilanne – valmiiksi pureskeltuna
Cristallikatse-palvelupaketti tarjoaa yrityksellesi ammattilaisen katsauksen talouden mahdollisiin poikkeamiin ja suunnitelmien toteutumiseen. Kun tieto on saatavillasi kerättynä ja analysoituna, vältyt ikäviltä yllätyksiltä
Säästä aikaa ja valitse Cristallikatse – kuukausittainen kokonaiskatsaus yrityksesi talouteen pienelle yritykselle.
Palvelupaketti lyhyesti:
• Kuukausittainen Teams-tapaaminen
• Talouden lukujen läpikäynti
• Kuinka yrityksen talous voi
• Mihin yrityksen rahat kuluvat
• Ovatko myyntilaskujen rahat tulleet tilille
• Onko taloudessa poikkeamia
• Ovatko suunnitelmat ja budjetti pitäneet
• Pääoman tilanne
PALVELUN HINTA: 500 € +alv / kuukausi